<- Previous Log Select Different Log Next Log ->  
Log from 2007-09-03:
--- Day changed Mon Sep 03 2007
00:12 -!- DrJoeTron [n=DrJoeTro@adsl-75-57-66-119.dsl.emhril.sbcglobal.net] has joined #Armagetron
00:15 -!- Lackadaisical [n=lack@ip202-29-210-87.adsl2.versatel.nl] has quit ["or did he?"]
00:25 -!- spidey [n=spidey@adsl-065-006-218-226.sip.mem.bellsouth.net] has quit [Read error: 104 (Connection reset by peer)]
00:38 -!- tramshed [n=tramshed@2002:46e5:25ca:0:0:0:0:1] has quit [Remote closed the connection]
00:41 -!- tramshed [i=tramshed@2002:46e5:25ca:0:0:0:46e5:25ca] has joined #armagetron
01:51 -!- zmanuel [n=manuel@p50870F7F.dip0.t-ipconnect.de] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
02:05 -!- Vanhayes [n=Vanhayes@stjhnbsu83w-156034248131.pppoe-dynamic.nb.aliant.net] has quit ["Drunked"]
02:55 <Lucifer_arma> GodTodd: ping
02:56 <Lucifer_arma> GodTodd: how are you tracking your homework and tests and shit?
03:04 -!- Stewie-arma [n=Stewie-a@cpe-72-130-168-7.san.res.rr.com] has joined #armagetron
03:05 <Stewie-arma> what was that one game called... nexus I think?
03:09 -!- xfroggy [n=xfroggy@adsl-163-159-185.mia.bellsouth.net] has joined #armagetron
03:10 <Stewie-arma> x
03:10 -!- Stewie-arma is now known as noob4lyfe
03:11 -!- noob4lyfe is now known as NOOB4LYFE
03:11 <NOOB4LYFE> "The average buddy list has 24 people on it."
03:15 <NOOB4LYFE> xfroggy: ping
03:17 -!- Program [n=program@82-35-167-30.cable.ubr08.nmal.blueyonder.co.uk] has joined #armagetron
03:19 -!- qxdtz [n=qxdtz@unaffiliated/qxdtz] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
03:20 -!- digitx [n=digitx@unaffiliated/digitx] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
03:20 -!- Program [n=program@82-35-167-30.cable.ubr08.nmal.blueyonder.co.uk] has quit [Client Quit]
03:24 <NOOB4LYFE> xfroggy: ping!
03:25 -!- NOOB4LYFE [n=Stewie-a@cpe-72-130-168-7.san.res.rr.com] has quit ["Leaving"]
03:38 <GodTodd> Lucifer_arma: pong
03:38 <GodTodd> Lucifer_arma: i got a cheap student planner that fits in my notebook
03:47 -!- xfroggy is now known as soap_king
03:48 -!- soap_king is now known as xfroggy
03:57 -!- qxdtz [n=qxdtz@c-67-173-239-229.hsd1.co.comcast.net] has joined #armagetron
03:57 -!- digitx [n=digitx@unaffiliated/digitx] has joined #armagetron
04:11 -!- _qxdtz [n=qxdtz@c-67-173-239-229.hsd1.co.comcast.net] has joined #armagetron
04:11 -!- _digitx [n=digitx@c-67-173-239-229.hsd1.co.comcast.net] has joined #armagetron
04:11 -!- digitx [n=digitx@unaffiliated/digitx] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
04:11 -!- qxdtz [n=qxdtz@c-67-173-239-229.hsd1.co.comcast.net] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
04:11 -!- _qxdtz is now known as qxdtz
04:11 -!- _digitx is now known as digitx
04:12 <Lucifer_arma> GodTodd: grrrrr, heh
04:13 <Lucifer_arma> I was hoping you'd tried to use korganizer and might have some pointers for me
04:13 <Lucifer_arma> do you copy all of your assignments from the syllabus to the student planner?
04:14  * Lucifer_arma is laboriously copying the assignments from 5 syllabi to korganizer
04:19 <luke-jr> now if Lucifer_arma wasn't ignoring me, I might have a pointer or two for him
04:19 <luke-jr> oh well
04:19 <luke-jr> his loss :D
04:21 <DrJoeTron> Lucifer_arma <luke-jr> now if Lucifer_arma wasn't ignoring me, I might have a pointer or two for him
04:21 <DrJoeTron> <luke-jr> oh well
04:21 <DrJoeTron> <luke-jr> his loss :D
04:22 <Lucifer_arma> costs and benefits, it's just not worth it
04:22 <DrJoeTron> you're missing out on super valuable information from luke-jr!!
04:22 <Lucifer_arma> that's benefits (arguably), but the cost is to stop ignoring him :)
04:23 <DrJoeTron> why dont you just ban him :V
04:24 <Lucifer_arma> he's still got OP, he'd just unban himself
04:24 <Lucifer_arma> not much point otherwise, I saw the effect of his conversation in #qt a little while ago
04:24 <Lucifer_arma> you know, people getting frustrated and pissed and stuff
04:34 <DrJoeTron> so why cant he just get demin'd
04:34 <luke-jr> DrJoeTron: cuz I'm a good admin
04:34 <DrJoeTron> pft
04:34 <DrJoeTron> more like badmin
04:34 <luke-jr> unlike power abusers like you and Lucifer_arma
04:34 <Lucifer_arma> luke?  badmin?  how *dare* you!
04:35 <Lucifer_arma> (badmin is how smegheads view good admins :)  )
04:35 <DrJoeTron> abuser pft, i have yet to get the power to abuse it
04:35 -!- mode/#armagetron [+o DrJoeTron] by ChanServ
04:36 -!- mode/#armagetron [-o DrJoeTron] by ChanServ
04:36 <DrJoeTron> i'd say i did pretty good with my power
04:36 <luke-jr> LOL
04:36 <Lucifer_arma> op in irc is a "big fish in a little pond"
04:36 <DrJoeTron> a smallmin?
04:37 <Lucifer_arma> therefore, "abuse of power" in irc is a petty view
04:37 <Lucifer_arma> I like to think of it more like doing someone a favor
04:37 <DrJoeTron> abuse of power on the internet is a petty view
04:37 <Lucifer_arma> getting kicked from #armagetron means "go do something outside, with people"
04:37 <Lucifer_arma> i.e. don't be an antisocial prick :)
04:38 <Lucifer_arma> in that light, it's more like a privilege
04:38 <Lucifer_arma> an invitation to self-improvement
04:38 <Lucifer_arma> how can that be abuse?
04:39 <DrJoeTron> actually it should be more like "lol ppl still use irc?"
04:41 <Lucifer_arma> #last --from luke-jr --nolimit
04:41 <armabot> Lucifer_arma: [04:41:57] <luke-jr> LOL, [04:40:18] <luke-jr> unlike power abusers like you and Lucifer_arma, [04:40:05] <luke-jr> DrJoeTron: cuz I'm a good admin, [04:24:51] <luke-jr> his loss :D, [04:24:49] <luke-jr> oh well, [04:24:31] <luke-jr> now if Lucifer_arma wasn't ignoring me, I might have a pointer or two for him, [19:02:06] <luke-jr> z-man: ping, [05:29:26] <luke-jr> TrollTech, [05:29:06] (2 more messages)
04:48 <Lucifer_arma> er
04:48 <Lucifer_arma> I think he intended the reading assignments to be assigned as of the day listed on the syllabus :(
04:51 <Lucifer_arma> so, if I have a list of to-do items, and only one possible category I can put them in, and those items represent homework assignments, readings, and tests,
04:51 <Lucifer_arma> should they get a category by class, or by type of assignment?
04:51  * Lucifer_arma is leaning towards class
04:52  * Lucifer_arma has settled on class
05:01 <DrJoeTron> how many hours are yout aking
05:01 <Lucifer_arma> 17
05:01 <Lucifer_arma> you?
05:01 <DrJoeTron> 13
05:01 <Lucifer_arma> wimp :)
05:01 <DrJoeTron> i need to work :3
05:01 <Lucifer_arma> heh
05:06 <Lucifer_arma> :3)
05:06 <Lucifer_arma> :|)
05:07 <Lucifer_arma> :|)_.oO
05:08 -!- spidey [n=spidey@adsl-065-006-218-226.sip.mem.bellsouth.net] has joined #armagetron
05:12 <Lucifer_arma> spidey: liar
05:14 <spidey> Lucifer_arma, U!
05:45 -!- tramshed [i=tramshed@2002:46e5:25ca:0:0:0:46e5:25ca] has quit ["Leaving"]
05:50 -!- tramshed [n=tramshed@2002:46e5:25ca:0:0:0:0:1] has joined #armagetron
06:12 <spidey> rofl
06:20 <GodTodd> stupid motherfucker
06:20 <Lucifer_arma> jesus fucking christ
06:20 <GodTodd> isn't that the ultimate in masterbation?
06:21 <GodTodd> i bet luke-jr has his client keyed in on the word jesus
06:21 <GodTodd> ;)
06:22 <GodTodd> anywho....got your calendar thing worked out yet?
06:23 <Lucifer_arma> no, but we'll see
06:23 <GodTodd> will we? ;)
06:24 <Lucifer_arma> I'm trying to get something that is reasonably easy to manage electronically, provides a useful printout to put in my notebook, and syncs meaningfully to my pda
06:24  * GodTodd has no pda and just found it easier to pencil in everything on a calendar
06:24 <Lucifer_arma> oh shit, that reminds me, I need to make sure the calendar itself is good so I can print out the next few months
06:25 <GodTodd> korganizer, right?
06:25 <Lucifer_arma> you know, I'll just use the calendar on my pda, the only reason I'd want a hard copy is for information that I just put on my todo list anyway
06:25 <Lucifer_arma> yeah, korganizer
06:25 <GodTodd> have you finessed the printing so that it doesn't cut anything off?
06:25 <Lucifer_arma> er, no such problem on the todo list?
06:25 <GodTodd> ah, ok...not printing the actual claendar?
06:25 <Lucifer_arma> and, uh, I've never had such a problem with korganizer
06:25 <GodTodd> alendar*
06:26 <Lucifer_arma> *calendar
06:26 <GodTodd> calendar* grrr
06:26 <Lucifer_arma> my school has a touch-typing class, you know
06:26 <GodTodd> bah...i got a D in one of those in high school :)
06:26 <Lucifer_arma> really?
06:27 <Lucifer_arma> I took the semester-long one, got an A, and was typing faster than the big-breasted teacher when it was over
06:27 <GodTodd> anyway...i had a hell of a time when i first started using korganizer that the calendar would get cut off...finally found the right settings and it works beautifully now
06:27 <GodTodd> i use it for the kids' activities
06:27 <Lucifer_arma> it was one of my few As in high school, and the only one that wasn't a math class
06:27 <GodTodd> you have that blond chick?
06:27 <Lucifer_arma> she was the only one, I think
06:27 <GodTodd> i think so too
06:28 <Lucifer_arma> she was living proof that whatever else a woman might look like, large breasts can compensate
06:28 <GodTodd> haha
06:28 <GodTodd> true dat
06:29  * Lucifer_arma is considering if it would be useful to print the calendar
06:29 <Lucifer_arma> I printed the calendar my first semester for every month, but never used it
06:29 <Lucifer_arma> oh yeah, gotta put the xprizecup stuff on it still
06:29 <Lucifer_arma> but it syncs nicely to my pda (as long as I forget about having ever wanted to use the google calendar)
06:29 <GodTodd> i print the one for the kids so's the inlaws have our family schedule each month
06:30 <Lucifer_arma> that's information I'd rather share electronically :)
06:30 <Lucifer_arma> I hate having to remember to print new copies to update people, and then dealing with what happens when they lose the new copy and keep using the old one
06:30 <GodTodd> yeah, well, my motherinlaw prefers hard copies for the fridge
06:30 <GodTodd> heh
06:30 <Lucifer_arma> there is an advantage to having a hard copy on the fridge, I can't deny that
06:31 <Lucifer_arma> which is why I'm considering printing anyway, so my wife can see my schedule
06:31 <GodTodd> she puts it by my father in law's work schedule
06:31 <Lucifer_arma> since she won't use google calendar anyway, so sharing calendars there is useless
06:31  * Lucifer_arma thinks he was born about 20 years too early for the amount of electronic information sharing he wants to do
06:32 <GodTodd> yeah...we keep a hard copy on the fridge too...tho the calendar in my notebook is specific info on tests, homework, labs and such...stuff that only i need to know
06:32 <GodTodd> that stuff i'll share verbally when needed
06:32 <GodTodd> :)
06:36 <Lucifer_arma> yeah, well, it would be nice sometimes if my wife could look at the calendar and just take the kids away
06:36 <Lucifer_arma> would be better if we had a big enough house that there was a place I could go.....  ;)
06:36 <GodTodd> dontchaknowit
06:36 -!- MrBougo [n=MrBougo@144.107-65-87.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has joined #armagetron
06:37 <GodTodd> we're just about to the point of stuffing the boys in one room which means that i'll have a choice of the bedroom or the upstairs loft :)
06:37 <MrBougo> hiho
06:37 <Lucifer_arma> jesus fucking christ
06:37 <MrBougo> hehe, time for the usual endless discussion between GodTodd and Lucifer_arma
06:37 <GodTodd> the advantage to the bedroom is that there is a door :)
06:37 <spidey> god fucking christ
06:37 <spidey> litterally.
06:37 <GodTodd> jesus fucking satan
06:37 <Lucifer_arma> spidey: that's child abuse
06:37 <spidey> Lucifer_arma, liar
06:38 <Lucifer_arma> I just did apt-get install kolabd on my server and got a huge list of things to install
06:38 <GodTodd> jesus fucking satan == romeo and juliet?
06:38 <MrBougo> why would jesus fuck satan
06:38 <MrBougo> haha GodTodd
06:38 <Lucifer_arma> because satan's hot
06:38 <MrBougo> awesome rofl
06:38 <GodTodd> forbidden love, man!
06:38 <GodTodd> don't you read the classics in belgium?
06:38 <GodTodd> :P
06:38 <MrBougo> that's even hotter
06:38 <Lucifer_arma> they're too busy belgium kissing each other
06:38 <MrBougo> yup
06:38 <GodTodd> is that licking up the nostril?
06:39 <spidey> LOL
06:39 <MrBougo> wtf
06:39 <GodTodd> get in there good and get a green nugget?
06:39 <MrBougo> 10 355 844 peoplein belgium in 2003
06:40 <MrBougo> we gotta kiss every belgian enevry day
06:40 <MrBougo> every*
06:40 <GodTodd> all licking boogers?
06:40 <GodTodd> groos
06:40 <MrBougo> nah
06:40 <GodTodd> gross*
06:40 <MrBougo> Lucifer_arma said that it was like french kissing
06:41 <MrBougo> but in belgium
06:41 <MrBougo> oh no that was antwerp kissing
06:41 <luke-jr> ...
06:42 <Lucifer_arma> but what do I know?  I only know how to Texas kiss
06:42 <GodTodd> never learned how to new mexico kiss?
06:43 <MrBougo> i prefer the vatican kiss
06:43 <GodTodd> you like little boys?
06:43 <MrBougo> huh?
06:43 <MrBougo> nope i dont!
06:43 <GodTodd> the vatican does ;)
06:43 <MrBougo> eeeek!
06:43 <MrBougo> even the ol' guru?
06:44 <GodTodd> no proof, but i wouldn't put it past him :)
06:44 <MrBougo> :p
06:44 <MrBougo> oh crap
06:44 <MrBougo> windows live mail is crap
06:44 <GodTodd> windows*
06:44 <MrBougo> i dont have a mailbox, i disabled it
06:44 <MrBougo> and it tells me that i have an unread message
06:44 <MrBougo> and when i wanna read it
06:45 <MrBougo> it tells me that i dont have any mailbox
06:45 <MrBougo> so ive gotta activate, read, delete, disable
06:45 <luke-jr> MrBougo: B16 does
06:45 <MrBougo> not even read, i think its a stupid microsoft ad
06:45 <luke-jr> that's why he covers it all up
06:45 <MrBougo> B16?
06:45 <MrBougo> oh benedict 16
06:46 <luke-jr> Benny 16
06:46 <MrBougo> the ol' guru
06:46 <GodTodd> luke-jr's hero
06:46 <luke-jr> the Rapsinger
06:46 <MrBougo> haha
06:46 <MrBougo> luke-jr's hero is a rapsinger
06:46 <luke-jr> bs
06:46 <GodTodd> crapslinger*
06:47 <MrBougo> did you guys try the google earth flight sim?
06:47 <MrBougo> it's awesome
06:47 <luke-jr> Fr. Ratzinger doesn't have my respect at all, let alone heroism
06:47 <MrBougo> would be better with sound
06:47 <MrBougo> same for me
06:47 <GodTodd> see? luke-jr idolizes the pope :)
06:47 <MrBougo> he's a damn homophobic guy
06:48 <luke-jr> nah, Benny likes homos
06:48 <GodTodd> luke should know *winkwinknudgenudge* :)
06:48 <MrBougo> rofl
06:49 <Lucifer_arma> homophobe is just a fancy way of referring to people who are still in the closet
06:50 <luke-jr> http://luke.dashjr.org/tmp/IMG_0004.JPG
06:50  * luke-jr pwnt GodTodd
06:50 <GodTodd> ummm sure thing, sparky
06:51 <Lucifer_arma> yay, now my wife will quit asking me when my class starts tomorrow
06:52 <luke-jr> who's in dallas? GodTodd or Lucifer_arma?
06:52 <luke-jr> nm
06:52 <luke-jr> Luci runs Mandriva, so it must be GodTodd
06:52 <luke-jr> :p
06:55 <GodTodd> that must make some sort of catholic sense...cuz it makes no real sense
06:55 <GodTodd> and actually, he runs kubuntu
06:56 <Lucifer_arma> #last --from luke-jr --nolimit
06:56 <Lucifer_arma> do I really want to know?
06:56 <GodTodd> probably not
06:57 <Lucifer_arma> I love how the query takes so long I have plenty of time to regret it before it shows up
06:57 <armabot> Lucifer_arma: [06:57:53] <luke-jr> :p, [06:57:51] <luke-jr> Luci runs Mandriva, so it must be GodTodd, [06:57:45] <luke-jr> nm, [06:57:33] <luke-jr> who's in dallas? GodTodd or Lucifer_arma?, [06:55:36] * luke-jr pwnt GodTodd, [06:55:33] <luke-jr> http://luke.dashjr.org/tmp/IMG_0004.JPG, [06:53:42] <luke-jr> nah, Benny likes homos, [06:52:34] <luke-jr> Fr. Ratzinger doesn't have my respect at all, let (3 more messages)
06:57 <GodTodd> and of course if luke-jr had any *real* brains, he could check my whois and intuit that dllstx == dallas texas
06:58 <luke-jr> obviously dllstx = dallas texas, that's why I was asking
06:58 <luke-jr> 71.123.207.64 - - [03/Sep/2007:04:59:55 +0000] "GET /tmp/IMG_0004.JPG HTTP/1.1" 200 45628 "-" "Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.5; Linux) KHTML/3.5.6 (like Gecko) (Kubuntu)" luke.dashjr.org luke.dashjr.org
06:58 <Lucifer_arma> cool, mine's just an IP address
06:58 <GodTodd> then why ask, idiot?
06:59 <Lucifer_arma> it used to tell you I was in austin, but apparently doesn't anymore
06:59 <luke-jr> for all I know Luci's Dallas too
06:59 <GodTodd> sure sure...try and cover for your stupidity
07:01  * Lucifer_arma wonders how badly he should try to get As in his welfare classes
07:01 <GodTodd> shouldn't have to try too awfully hard in those ones
07:02 <Lucifer_arma> well, there is a lot of reading and writing in the reading/writing class
07:02 <GodTodd> you don't say! :)
07:02 <Lucifer_arma> but it's setup so that I could finish with a C early, like in early November, and be finished
07:03 <GodTodd> work to a C then just coast to an A or B
07:03 <Lucifer_arma> to get an A, you have to write two more papers after that
07:03 <GodTodd> hrmm
07:03 <Lucifer_arma> I did that for comp 1, and finished the class a couple of weeks early
07:03 <Lucifer_arma> (did that == wrote the A and B papers and still finished early)
07:04 <Lucifer_arma> that was a 9 hour semester, and the other two classes were insanely easy
07:04 <Lucifer_arma> psych and intermediate algebra
07:04 <Lucifer_arma> I wish I could do pass/fail and not have the letter grade to hurt my gpa
07:05 <Lucifer_arma> more important than that, why doesn't korganizer print the categories when you print the todo list?
07:05  * Lucifer_arma has a 3.2 page todo list
07:07 <luke-jr> categories are considered overrated?
07:12 -!- Lucifer_arma is now known as CaptainObvious
07:12 -!- CaptainObvious is now known as Lucifer_arma
07:23  * GodTodd did the personality profiles today that get me extra  credit in physics
07:23 <Lucifer_arma> personality profiles?
07:23 <GodTodd> yeah...learning style type stuff
07:25 <Lucifer_arma> your learning style?
07:25 <GodTodd> yep
07:26 <Lucifer_arma> ah
07:26 <Lucifer_arma> extra credit for that?
07:26 <GodTodd> yeah...like 5 or 6 points on a test
07:26 <Lucifer_arma> I think I should do at least one statics problem before I go to bed
07:27 <Lucifer_arma> maybe it's worth 5 or 6 points on a test because the teacher can customize for your learning style?  ;)
07:27 <GodTodd> i finished my physics problems early :)
07:27 <Lucifer_arma> well, these aren't due until next week, but I really need to have at least attempted all of them before wednesday
07:28 <GodTodd> that's what he's aiming for, yeah
07:28 <GodTodd> yeah...mine aren't due til thursday night at 11
07:31 <Lucifer_arma> they call this a cdrom?
07:32 <GodTodd> is it a cd you can only read from?
07:36 <Lucifer_arma> it's a teeny tiny cd
07:36 <Lucifer_arma> it's also totally worthless, just advertising for an online service
07:36 <Lucifer_arma> they couldn't just include a link, they had to include a bullshit cd
07:36 <Lucifer_arma> I hope I didn't pay extra for that
07:36 <GodTodd> ah...yeah...people seem to be going to those little mini cds
07:36 <GodTodd> and ads on cds are just stupid
07:37 <GodTodd> hrmm...should i read now or tomorrow on one-dimensional motion?
07:38 <Lucifer_arma> now
07:38 <Lucifer_arma> how long can it take?
07:38 <GodTodd> it's 15 pages or so
07:39 <GodTodd> then i have to read on the origins of civilizations
07:39 <GodTodd> (and no, "god" is not the correct answer)
07:39 <GodTodd> heh
07:40 <Lucifer_arma> I don't know, but I suspect I'm too sleepy to do this problem
07:40 <Lucifer_arma> there's three blocks connected by pulleys, and a spring
07:40 <Lucifer_arma> and as usual they've given minimal information
07:41 <Lucifer_arma> I'll read govt so I can take the test asap
07:41 <Lucifer_arma> and do statics tomorrow when I'm less sleepy
07:41 <GodTodd> what are you covering in govt?
07:41 <GodTodd> you're taking govt I, right?
07:41 <Lucifer_arma> um, we're split differently
07:42 <Lucifer_arma> we've got texas government and us government
07:42 <Lucifer_arma> I'm taking us government
07:42 <GodTodd> ahhh
07:42 <GodTodd> that's right
07:42 <Lucifer_arma> and the chapter I'm on is the one about the constitution and its historical context
07:42 <GodTodd> ahhh...fun stuff :)
07:42 <Lucifer_arma> which only makes the third time I've done this in the last two years
07:42 <Lucifer_arma> but I have to read the chapter if only to refresh my memory on the subject well enough to test
07:43 <GodTodd> yeah...basically study to the test
08:20 <Lucifer_arma> ahhh
08:20 <Lucifer_arma> yeah
08:20 <Lucifer_arma> hm
08:20 <Lucifer_arma> I hate government classes
08:28  * GodTodd too.
08:29 <Lucifer_arma> well, I just read part of Federalist paper #10, where it appears that madison took it for granted that all people would always think for themselves
08:29 <Lucifer_arma> seems that he couldn't imagine a state of the country where a small minority could influence and/or dictate the thoughts of the masses to the extent needed to walk right into an autocracy
08:32 <GodTodd> yep
09:00 -!- zmanuel [n=manuel@p5087206C.dip0.t-ipconnect.de] has joined #armagetron
09:45 -!- MrBougo [n=MrBougo@144.107-65-87.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has quit []
10:14 <spidey> http://img456.imageshack.us/img456/2528/sexydesktopst6.jpg
10:18 -!- guru3 [n=guru3@2002:5ae3:8196:1:0:0:0:1] has quit [Read error: 110 (Connection timed out)]
10:36 -!- eddiefan1astic is now known as eddiefantastic
10:51 -!- zmanuel [n=manuel@p5087206C.dip0.t-ipconnect.de] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
11:22 -!- epsy [n=epsy@mar75-4-82-227-65-72.fbx.proxad.net] has joined #armagetron
11:24 <epsy> hi
11:27 <epsy> #onlineservers
11:27 <armabot> epsy: This data is 27 seconds old; Wild West  =Capture The Flag= (10/10), FR - World Of Experience (7/16), Crazy Tronners Wild Fortress (6/14), Norm's Place (5/12), |FA| Clan Server 1 Â Shooting Gallery! (3/16), [Nano's Playground]|4 ax; mode:nano std.| (2/16), -=}ID< -=}Immortal Dynasty< -=}High Rubber < (2/12), The YELLOW Submarine (1/16)
11:28 -!- guru3 [n=guru3@2002:5ae3:8196:1:0:0:0:1] has joined #armagetron
12:09 <DrJoeTron> #serverinfo Cage
12:09 <armabot> DrJoeTron: The Lobster Cage: Players (2/7): Guy w/ Da Sword, Liono
12:09 <DrJoeTron> you're fucking kidding me really?
12:11 <epsy> heh
12:13 -!- deja_vu [n=deja_vu@Q095b.q.pppool.de] has joined #armagetron
12:37 <guru3> http://www.inner-district.org
12:37 <guru3> what ever happened to those guys
12:55 <epsy> #tea
12:55 <armabot> epsy: Fortress Café: No online players.
12:55 <epsy> grat grat
12:55 <epsy> #onlineservers
12:55 <armabot> epsy: This data is 35 seconds old; Crazy Tronners Wild Fortress (12/14), The YELLOW Submarine (7/16), ë | D u r k a  D u r k a  L a n d | ì/xff9900 (5/16), Wild West  =Capture The Flag= (4/10), Roommate Game (3/16), Shrunkland in 2.8.2 (2/6)
12:55 <epsy> do i really want to play in ddl ? huh
13:25 -!- MrBougo [n=MrBougo@168.182-247-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has joined #armagetron
13:53 <DrJoeTron> what wow
13:53 <DrJoeTron> #serverinfo Shrunk
13:53 <armabot> DrJoeTron: Shrunkland in 2.8.2: No online players.
13:53 <DrJoeTron> thats more like it
14:46 -!- DrJoeTron [n=DrJoeTro@adsl-75-57-66-119.dsl.emhril.sbcglobal.net] has quit ["Leaving"]
14:48 -!- MrBougo [n=MrBougo@168.182-247-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has quit []
15:52 -!- deja_vu [n=deja_vu@Q095b.q.pppool.de] has quit ["leaving"]
16:35 -!- kidanger [n=kidanger@77.203.147.86] has joined #armagetron
16:43 -!- MrBougo [i=MrBougo@76.222-242-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has joined #armagetron
17:13 -!- MrBougo [i=MrBougo@76.222-242-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has quit []
17:16 -!- beta_usa [n=theo@theo.is-a-geek.org] has quit ["Lost terminal"]
18:49 -!- zmanuel [n=manuel@p5087206C.dip0.t-ipconnect.de] has joined #armagetron
19:28 -!- MrBougo [i=MrBougo@59.183-247-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has joined #armagetron
19:43 -!- Vanhayes [n=Vanhayes@stjhnbsu83w-156034250210.pppoe-dynamic.nb.aliant.net] has joined #armagetron
19:55 -!- kidanger [n=kidanger@77.203.147.86] has quit [Remote closed the connection]
20:10 <MrBougo> bye
20:10 -!- MrBougo [i=MrBougo@59.183-247-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be] has quit []
20:34 -!- deja_vu [n=deja_vu@Q095b.q.pppool.de] has joined #armagetron
21:20  * Lucifer_arma loves trig
21:20  * Lucifer_arma had a dream last night where he had to retake trig as a review for statics
21:21 <Lucifer_arma> (it was actually a nightmare)
21:37 <Flex_> hihi all
21:54 <P4> hi Flex_ :)
22:33 -!- deja_vu [n=deja_vu@Q095b.q.pppool.de] has quit ["leaving"]
22:47 -!- Lackadaisical [n=lack@ip202-29-210-87.adsl2.versatel.nl] has joined #armagetron
22:47 -!- Lackadaisical [n=lack@ip202-29-210-87.adsl2.versatel.nl] has quit [Client Quit]
22:55 -!- epsy [n=epsy@mar75-4-82-227-65-72.fbx.proxad.net] has quit [Remote closed the connection]
23:12 -!- xfroggy [n=xfroggy@adsl-163-159-185.mia.bellsouth.net] has quit [Read error: 113 (No route to host)]
23:27 -!- tramshed [n=tramshed@2002:46e5:25ca:0:0:0:0:1] has quit ["Leaving"]
23:29 -!- tramshed [i=tramshed@2002:46e5:25ca:0:0:0:46e5:25ca] has joined #armagetron

View entire month
DISCLAIMER: These logs of public chat may contain some content which may not be appropriate for all audiences. Use at your own risk.
Logs from 2006-2009 pulled from wrtlprnft
Format changes at: 2015-08-25, 2017-02-20, and 2020-03-23. Times (2015 and later) should be Eastern.


 
 
 ArmaNelgTron.tk
 © NelgTron 2014-2021. Made for . [About this site] [Credits]